Syrniki

Syrniki

Syrniki

Budete potrebovať : 

  • 200g tvarhu (hrudkovitého)
  • 1 celé vajíčko
  • 25-30g ryžovej múky
  • sladidlo, používam sukralózu, pridávam podľa chuti. Použiť môžete aj MED, či iné sladidlo s ktorým ste zvyknutí pracovať, jednoducho pri varení len ochutnávajte. 
  • olej (kokosový, slnečnicový... tak isto ako ste zvyknutí, stačí trošičku na potretie panvice )

Dôležitým bodom, ktorý budete potrebovať je panvica s pokrievkou. To je tajomstvo ich vláčnosti. Ale poďme pekne poporiadku na postup. 

Postup :

Tvaroh, vajíčko, múku a sladidlo si v miske zmiešame vidličkou do jednej celistvej hmoty. Na panvici necháme rozpáliť olej. Medzitým si v rukách vytvarujeme približne rovnaké guľôčky, ktoré zatiaľ ukladáme na pracovn dosku. Keď máme panvicu dostatočne rozohriatú, berieme guličku po jednej a tvarujeme z nej malú hrubšiu placku / lievanec. Keď máme všetky lievance na panvici prikryjeme panvičku pokrievkou a pečieme. Ak už sú zospodu zlatisté otáčame na druhú stranu. Pečieme pokiaľ nie sú z oboch strán viditeľne upečené. Podávať ich môžete samostatne, ale kľudne aj s čerstvým ovocím alebo džemom. 

Dobrú chuť

Share post:   

Súvisiace články

Progress - Je sa naozaj čím chváliť ?

Je progress aj to, že sme pribrali ? Je sa vôbec čím chváliť? Opäť sa začal kolotoč súťaží a opäť čoraz častejšie sme svedkami toho, že niektoré osoby na internete prezentujú svoje veľké – ´´dokonalé´´ pozadia. Dokonalé som dala do úvodzoviek z jedného dôvodu, pretože nie vždy s týmto slovom súhlasím. Niekedy to je skôr dokonalá ukážka nevkusne odfotených veľkých zadkov, ktoré vyzerajú, že okolo fitka ani nechodia. Fotografie vhodné skôr do porna bez náznaku svalov s hasthagom fitness... Problém nastáva pri nástupe na pódium, keď v príprave treba zhodiť aspoň 10kíl, ak nie viac... a ak aj niečo pod tým tukom bolo, väčšinou to s ním aj odíde a tzv. progress je fuč.Poprípade to veľké nič zostane normálne mäkké nič... tak čo, stálo ten prehnanný ´´progress´´ v podobe objemovky za takýto výsledk, alebo ste čakali niečo iné ? 

Progress - Je sa naozaj čím chváliť ?

Michaela Kanuščáková - U mňa na tanieri

Mnohé z vás oceňujete to, že sa s vami rada podelím na svojich profiloch s tým, čo prevažne tvorí súčasť môjho jedálnička. Aj keď, tie čo to sledujete už určite viete, že aranžovanie jedla nepatrí medzi moje silné stránky, pointa je inde, a to priblížiť vám to, okolo čoho by sa naše stravovanie malo „točiť“ aby spĺňalo charakter nutrične bohatej a vyváženej stravy.  A tak som si povedala, že vám zhrniem pár jedál, ktoré najviac chutia mne a mojim klientkám a veľmi rýchlo si ich vedia obľúbiť aj napriek tomu, že to nie sú práve kalorické bomby , či typické jedlá našich babičiek. Mám skúsenosť s tým, že mnohé ženy dokážu ukuchtiť milión variant rôznych nezdravších   jedál, ale pokiaľ už ide o varenie z nutrične bohatých potravín, menej kalorických, tak je to problém. Chýba nám v tomto smere fantázia. Nebudem písať gramáže, pretože tie už by ste si mali určiť samé podľa toho, aké máte kalorické nastavenie a nastavenie makroživín. Týmto článkom vám chcem dať len moje typy, ukážky a priblížiť jedlá ktoré sú v mojom jedálničku najčastejšie zaradené.

Michaela Kanuščáková - U mňa na tanieri