Mliečna light panacotta

Mliečna light panacotta

Mliečna light panacotta

Recept tak jednoduchý, ako predchádzajúci recept na bábovku a opäť ´´testovaný´´ na rodine :). Najlepšia možnosť ako zistiť, či je recept jedlý a teda zverejniteľný :). Mliečna light verzia panaccoty prešla a tak receptík posúvam aj Vám. 

Suroviny na prípravu: 

(celá dávka = 6x 150-200ml pohárikov ) 

- 1l mlieka, pri intolerancii na laktózu alebo ak nepoužívate mlieko, môžete použiť kokosové alebo mandlové mlieko (ja kvoli chuti používam radšej klasické polotučné mlieko)

- 80g ryžovej krupice (kupujem v BILLE - mali by ste ju nájsť v regáloch, kde majú DIA a bezlepkové výrobky...

- 2 odmerky Kokosový proteín WHEY3 Women Line - prirodzená chuť proteínu je dôležitá pre konečnú chuť 

 - kakao na ozdobenie

- lesné ovocie - maliny, čučoriedky podľa chuti, naša Pana cotta je výborná aj bez ovocia

 

Postup: Mlieko privedieme k varu, pozor aby ste ho nepripálili ! Keď sa mlieko začne variť, stiahneme varič o polovicu a  pridáme proteín a ryžovú krupicu. Určite sa vytvoria hrudky a treba použiť tyčový mixér (vytvoreniu hrudiek by sa dalo predísť tak, že proteín a ryžovú krupicu rozmiešate v shakry pred varením – tu je ale riziko, že zmes pripálite, ja preto uprednostňujem tyčový mixér).

Keď sa nám vytvorí tekutý krém, pridáme himalájsku soľ, na 1l mlieka dávam vždy 3 otočenia mlynčekom – mlynček nastavený na jemnejšie zrno. Dobre premiešame a nalievame do sklenených pohárov. Pana cottu môžete nechať čistú alebo pridať čerstvé alebo mrazené ovocie. Ak pridávate ovocie je najlepšie uložiť ho naspodok. Na vrch posypeme našu Pana cottu odtučneným kakaom cez malé sitko.  Ešte teplé pevne uzatvoríme. Po vychladení na izbovú teplotu dáme poháre do chladničky a necháme poriadne vychladiť. Dezert stuhne krásne ako Pana cotta, má jemnú nadýchanú chuť a je naozaj dobrý. V chladničke vydrží aj niekoľko dní, samozrejme záleží aj na tom ako zachutí ;)

 

energetická hodnota na jeden pohárik : Kcal 171,5 / B14,6g / S19,2g / T 3,35g 

 

Share post:   

Produkty v článku

WHEY 3 Women line

WHEY 3
Women line

27,00

Súvisiace články

Progress - Je sa naozaj čím chváliť ?

Je progress aj to, že sme pribrali ? Je sa vôbec čím chváliť? Opäť sa začal kolotoč súťaží a opäť čoraz častejšie sme svedkami toho, že niektoré osoby na internete prezentujú svoje veľké – ´´dokonalé´´ pozadia. Dokonalé som dala do úvodzoviek z jedného dôvodu, pretože nie vždy s týmto slovom súhlasím. Niekedy to je skôr dokonalá ukážka nevkusne odfotených veľkých zadkov, ktoré vyzerajú, že okolo fitka ani nechodia. Fotografie vhodné skôr do porna bez náznaku svalov s hasthagom fitness... Problém nastáva pri nástupe na pódium, keď v príprave treba zhodiť aspoň 10kíl, ak nie viac... a ak aj niečo pod tým tukom bolo, väčšinou to s ním aj odíde a tzv. progress je fuč.Poprípade to veľké nič zostane normálne mäkké nič... tak čo, stálo ten prehnanný ´´progress´´ v podobe objemovky za takýto výsledk, alebo ste čakali niečo iné ? 

Progress - Je sa naozaj čím chváliť ?

Chôdza - Stvorení pre pohyb

Aj keď dnešná zrýchlená doba nám uberá na prirodzenom pohybe, je potrebné nájsť si dôvody PREČO sa hýbať. A môžu byť rôzne. Jedným z nich môže byť vzhľad a ďalším z dôvodov môže byť naše zdravie. Schválne som zdravie uviedla ako druhé v poradí, pretože aj keď sa všetci bijeme do pŕs za to, ako je pre nás naše zdravie to najdôležitejšie, prvým hnacím motorom, prečo sa chceme začať viac hýbať, je často práve vzhľad. O naše zdravie sa začíname zaujímať až kedˇ príde nejaký problém, často už vážneho charakteru. A pritom nám stačí tak málo, aby sme predišli rôznym zbytočným a aj závažným ochoreniam.

Chôdza - Stvorení pre pohyb